Tuesday 27 December 2011

kemana dia hilang..

sejak setahun ni...saya terasa bila kawan baik saya hilang entah ke mana...bukn bermksd kami xberhubngn....mksd saya di sini...sudh tidak rapat selepas dy bersama shabt yg laen....mbye saya bkn best fweend dia lag...kadng2 ad juga terasa hati bila dy mula jauh kn diri....never mind..live must be go on...!!bnde yg dia buat skrg..dy dh xstory dgn saya...saya rasa cam *knpa nk ketepikan saya*...dia lbh selasa dgn 2 shbt dia uh dgn k pop apa bnde tah...ok!!!stiap kali si dia mention nme my fwend.rasa terkejut jgk..apasal dy xckp saya...dia enjoy dgn 2 shbt dia tu...saya just tgk fb je apa 2 shbt dy crita and buat mereka brtiga...ermm..kecewa pun ad..bkn meyesal..tapi...enth lh hati seowg kawan..kadng2 my dad ad tnye *apa crita my fwend tu...saya just ckp entah lh dy..xtau pun*...

hidup ni cam dh xad kawan kot....hmm..sunyi dgn shbt...mksd *bst fwend* tu cam dh xad....sedeh pun xad...mbye mereka se kelas..so meraka lg close...xpe lh..

aku doa kn ko brjaya...and jgn nakal2 kat PLKN..kow dpt kn...ko tetap kawan baik aku...
nurul raihana wahida............

No comments:

Post a Comment