Friday 9 December 2011

spm is over!!!!!!!!!!!!

alhamdulilah..spm sudh abiz..sekarng tinggl tnggu result....i harap i akan dapt result yg baik..amin!!!!!!!!!!!!!now 2012 i akn pindh new house..baru terasa kawan2 akan makin jauh..ermm...seronok zaman sekolah ni...zaman yg sush nk dilupakn...hehehe...u all aways in my heart!!!!!!!CIKGU SAYA NK KELUAR KEJP then xblik smpai ckgu abz mngajr..heehh..CIKGU NK G TANDAS JAP..then lame gila...CIKGU MNGAJR TDO..heheh...YG BEST..bila ad besday ckgu kami akan mnyanyi sama2 dlm clas...hehehe...adoyy..rindu kot..last paper hari uh...saat terakhir cam nk nags...tp...dlm kegmbiraan saya xkn lupa kepada arwah kawan saya...arwah nur ain nazri lim...hmmmm...dia tngglkn kami dlm thn ni..xsmpt nk ambil spm sama2...supaya dia di tmptkn di antara golngn orng yg beriman....amin!!!!!!!!!!aku xkn lupa kn kawan... last dia ckp at i(at pagr skolh *ank haliza ank haliza*) ptg uh dia sudh pergi...hmmmm...xpe...aku dgn kawan2 rapat kamu akn berjaya untk kamu sudh...kita akn brjaya sama2 kn..ermmm....=;=..:) btw...i nk new life...nk change life....2012 aku nk jd orng lebh matang....!!!!

No comments:

Post a Comment